pochmurno z przejaśnieniami 16.27 °C, pochmurno z przejaśnieniami

Youtube

Menu

III Konkurs Wiedzy

Poleć: Facebook Twitter Google + Wykop
Prawie stu uczniów szkół ponadgimnazjalnych zmierzyło się 19 kwietnia w III Ogólnopolskim Konkursie Wiedzy "Przyszłość w rozumie", organizowanym przez Wyższą Szkołę Humanitas w Sosnowcu.
Krzysztof Kozieł
Foto: Krzysztof Kozieł
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 1 minutę

W tym roku organizatorzy dali młodzieży możliwość sprawdzenia wiedzy w zakresie języka polskiego, historii, WOS-u i języka angielskiego. Wśród uczestników nie zabrakło również osób, które biorą udział w konkursie od jego pierwszej edycji.

Pytania opracowane zostały w oparciu o aktualne programy nauczania i oceniane były przez jury, w składzie którego znaleźli się pracownicy naukowi uczelni. W przerwie uczestnicy mogli skorzystać z warsztatów językowych, które prowadzili studenci WSH.

– Cieszymy się, że mimo gorącego czasu wystawiania ocen końcowych tegorocznym maturzystom, wielu z nich zdecydowało się sprawdzić swoją wiedzę podczas naszego wydarzenia. Z pewnością była to dla nich świetna powtórka przed egzaminem dojrzałości. Również młodsze roczniki miały szansę wykazać się wiedzą i przekonać, jak wiele już umieją ze szkolnych programów nauczania – mówi Izabela Kieliś, rzecznik prasowy Wyższej Szkoły Humanitas.

Honorowy patronat nad konkursem objął burmistrz Sławkowa Rafał Adamczyk.

 

 

 

 

Poleć: Facebook Twitter Google + Wykop
Drukuj Drukuj do pdf

Polecamy

 Mapa

Mapa

Rozumiem

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w "Polityce prywatności"

Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.